COVID-19 en dissiplinêre stappe teen werknemers
Alle werkgewers moet voldoen aan die Wet op Beroepsgesondheid en -veiligheid. Hierdie wet vereis dat werkgewers so ver as wat redelikerwys doenbaar is ‘n werksomgewing moet verskaf en in stand hou wat veilig en sonder risiko is vir die gesondheid van werknemers, kliënte, lede, besoekers, kontrakteurs, ensovoorts wat direk deur hul aktiwiteite geraak kan word, of wat die werksplek betree.
Buiten hierdie algemene verpligting is daar addisionele regulasies in terme van COVID-19 gepubliseer wat nagekom moet word. Elke werksplek is uniek met verwysing na onder andere spasie, aktiwiteite, werkswyses, tipes interaksie, ensovoorts. Alhoewel COVID-19 regulasies wetlik afgedwing word, is dit ‘n goeie idee om ‘n COVID-19 beleid en prosedure in die werksplek te implementeer om duidelikheid te skep van die vereiste gedrag, asook die gevolge in gevalle van nie-nakoming. Ten einde dissipline in die werksplek te kan toepas, moet die werkgewer duidelike reëls implementeer en ook kan bewys dat werknemers bewus is van die reëls asook die gevolge indien hierdie reëls oortree sou word.
Wat moet in die COVID-19 beleid en prosedure vervat word?
- Beskikbaarheid en aanwending van veiligheidstoerusting
- Daaglikse “screening” (ondersoek)
- Hantering van gedeelde geriewe, soos kombuis, badkamer, kafeteria, ens.
- Prosedure wanneer ander persone die perseel betree
- Reëls met ooreenstemmende sanksies
Pasop vir hierdie slaggate
- Wees regverdig en billik
- Tree konsekwent op
- Volg deurlopend die korrekte prosedure
VOLDOEN JOU BESIGHEID AAN ARBEIDSWETGEWING?
VIND NOU UIT.