Openbare vakansiedae en werknemers – hoe nou?

Openbare vakansiedae en werknemers – hoe nou?

Openbare vakansiedae en werknemers – hoe nou?

Die produktiwiteit en finansiële sukses van enige werkgewer se besigheid is afhanklik van verskeie faktore, waaronder werknemers se teenwoordigheid en effektiewe dienslewering in die werksplek ‘n kritiese deel uitmaak.

Publieke vakansiedae kan ‘n groot impak op werkgewers hê in gevalle waar werknemers benodig word om besigheidsaktiwiteite voort te it. Openbare vakansiedae wor gereguleer deur die Wet op Openbare Vakansiedae (WOV), terwyl die betaling aan werknemers vir werk gedoen op openbare vakansiedae gereguleer word deur arbeidswetgewing – die Wet op Baiese Diensvoorwaardes (WBDV), ‘n Sektorale Vasstelling of Bedingingsraad se Kollektiewe ooreenkoms, welke ook al van toepassing is op die werkgewer se spesifieke industrie.
‘n Werkgewer is daarop geregtig om sy werknemer te versoek om op ‘n openbare vakansiedag te werk, maar sodanige reëling moet vervat word in die werknemer se dienskontrak aangesien die WBDV nie ‘n verpligting plaas op werknemers om te werk nie.
Nog nie ‘n LWO lid nie?
Kyk gerus na ons lidmaatskappakkette.

Hoe werk vergoeding vir dienslewering op ‘n openbare vakansiedag?

Suid-Afrika het 12 amptelike openbare vakansiedae. Die WOV bepaal egter dat indien ‘n opendbare vakansiedag op ‘n Sondag val, die daaropvolgende Maandag ook sal kwalifiseer as ‘n openbare vakansiedag. Werkgewers moet in gedagte hou dat die berekening van vergoeding met betrekking tot enige openbare vakansiedag dieselfde hanteer moet word, ongeag of die openbare vakansiedag op ‘n Sondag val.

Die berekening van vergoeding wat betaalbaar is met openbare vakansiedae kan egter verwarrend wees. Daar is twee scenarios van toepassing:

Scenario 1: Die openbare vakansiedag val op ‘n dag wat die werknemer normaalweg sou werk:

  • Betaling indien daar van die werknemer verwag word om wel op hierdie dag te werk: dubbel die werknemer se daaglikse loon (ongeag die hoeveelheid ure gewerk).
  • Betaling indien daar nie van die werknemer verwag word om op hierdie dag te werk nie: die werknemer se normale daaglikse loon.

Scenario 2: Die openbare vakansiedag val op ‘n dag wat die werknemer nie normaalweg sou werk nie:

  • Betaling indien daar van die werknemer verwag word om wel op hierdie dag te werk: die werknemer se daaglikse loon plus die werknemer se uurlikse tarief vir ure gewerk (neem kennis dat die werknemer ten minste vir ‘n minimum van 4 ure betaal moet word, selfs indien die werknemer vir minder as 4 ure gewerk het).
  • Betaling indien daar nie van die werknemer van die werknemer verwag word om op hierdie dag te werk nie: geen betaling.

Redelike kennisgewing en uitruiling van openbare vakansiedae

Die werkgewer moet werknemers redelike kennis gee indien daar van werknemers verwag gaan word om op ‘n openbare vakansiedag te werk. In terme van die WOV kan ‘n openbare vakansiedag uitgeruil word met ‘n ander dag, maar slegs waar daar met die werknemer ‘n skriftelike reëling getref is vir hierdie uitruiling. Waar ‘n openbare vakansiedag uitgeruil is sal die werkneemr slegs dan die normale dagtarief ontvang vir beide dae.

Kontak die LWO vir einge bystand of advies aangaande die saak.

VOLDOEN JOU BESIGHEID AAN ARBEIDSWETGEWING?

VIND NOU UIT.

Ons help om enige leemtes te identifiseer ten einde te verseker dat jy binne wetlike riglyne besigheid doen. Ons help om enige leemtes te identifiseer ten einde te verseker dat jy binne wetlike riglyne besigheid doen.
Personeelvermindering

Personeelvermindering

Personeelvermindering

Werkgewers het twee doelwitte: winsgewendheid en volhoubaarheid. Personeelvermindering is die proses wat die werkgewer moet volg wanneer, onder andere, ‘n werknemer se posisie oorbodig word en ontslag plaasvind weens operasionele vereistes. Employers must consistently evaluate all factors that can influence the long term success of the business in order to create a cost-effective environment enabling the business to Die bepalings en voorwaardes van indiensname mag nie eensydig aangepas word nie..

Arbeidswetgewing spesifiseer ‘n baie streng prosedure wat gevolg moet word wanneer die bepalings en voorwaardes van diens verander word aangesien dit nie eensydig gedoen kan word nie.

Substantiewe billikheid – vir watter redes kan die werkgewer werknemers aflê:

Ekonomiese redes

Dit verwys na wanneer ‘n besigheid nie meer in die finansiële posisie is om alle huidige personeel indiens te hou nie, bv:

  • die ekonomie;
  • ‘n droogte;
  • wetswysigings wat impakteer op besigheidskoste;
  • toetrede van konkurrente tot die mark; ens.

Tegnologiese redes

Die vooruitgang in ‘n sektor bring dikwels nuwe werkswyses en tegnologie voort.

  • Hierdie vooruitgang kan lei tot poste wat oorbodig word, bv:
  • nuwe tegnieke;
  • masjinerie en meganisasie

Strukturele redes

Wanneer die besigheid aanpas by ‘n veranderende omgewing, hetsy positief of negatief, vind herstrukturering plaas. Dit kan lei tot poste wat oorbodig raak. Strukturele redes kan ook verwys na wanneer ‘n besigheid strategiese veranderinge maak in terme van visie en doelwitte.

DO YOU DISPLAY THE RIGHT LEGAL POSTERS?
LAAT LWO JOU HELP!

Prosedurele billikheid – volg die korrekte prosedure:

Stel die werknemer in kennis

Nadat alle moontlikhede oorweeg is en personeelvermindering die laaste opsie is, moet die werkgewer werknemers deur ‘n geskrewe memorandum hiervan inlig. Vakbonde moet ook in kennis gestel word waar van toepassing. Spesifieke inligting moet hierin vervat word en moet werknemers ten minste 48 uur kennisgewing ontvang om voor te berei vir die konsultasie. Indien ‘n werknemer ‘n lid is van ‘n vakbond, moet die vakbond ook in kennis gestel word

vakbond, moet die vakbond ook in kennis gestel word

Alle partye neem deel aan die konsultasie ten einde alternatiewe tot personeelvermindering te ondersoek, tydslyne opstel en die negatiewe impak van die aflegging te beperk. Die werkgewer moet deurgaans ontvanklik wees vir voorstelle en individueel konsulteer met elke werknemer wat moontlik hierdeur geaffekteer kan word. Vergaderings moet gehou word met alle moontlik geaffekteerde werknemers sowel as die vakbond waar van toepassing.

Implementering nadat konsensus bereik is

Partye moet aanhou om te konsulteer totdat konsensus bereik is. Indien daar steeds geen alternatief tot afleggings bestaan nie, kan die werkgewer voortgaan met die personeelvermindering – hierdie werknemers is dan geregtig op die volgende betalings waar van toepassing:

  • skeidingspakket (een week vir elke voltooide jaar van diens)
  • kennisperiode
  • uitstaande verlof
  • enige ander uitstaande bedrag waarop die werknemer geregtig is.

Meeste sake wat na die (KVBA ) verwys word hou verband met onbillike ontslag. Arbitrasiebevele word in die algemeen in die guns van die werknemer bevind as gevolg van die werkgewer wat nie die korrekte prosedures volg nie Om aan arbeidswetgewing te voldoen is nie onderhandelbaar nie en hou ‘n groot besigheidsrisiko in vir die werkgewer – bestuur dit pro-aktief en beskerm jou besigheid.

Kontak die LWO vir enige bystand en advies aangaande personeelvermindering

VOLDOEN JOU BESIGHEID AAN ARBEIDSWETGEWING?

VIND NOU UIT.

Ons help om enige leemtes te identifiseer ten einde te verseker dat jy binne wetlike riglyne besigheid doen. Ons help om enige leemtes te identifiseer ten einde te verseker dat jy binne wetlike riglyne besigheid doen.

‘n Staking kan dus wettig wees in terme van die Grondwet, maar kan wel onbeskermd wees wanneer die korrekte prosedure nie gevolg word nie.

‘n Staking kan dus wettig wees in terme van die Grondwet, maar kan wel onbeskermd wees wanneer die korrekte prosedure nie gevolg word nie.

‘n Staking kan dus wettig wees in terme van die Grondwet, maar kan wel onbeskermd wees wanneer die korrekte prosedure nie gevolg word nie.

Strikes have a major impact on businesses’ profitability and survival, as well as the larger economy. Stakings het ‘n groot impak op besighede se winsgewendheid en voortbestaan, asook op die ekonomie. Volgens die Departement van Arbeids is daar ‘n groot toename in die aantal stakings. Die hoofredes vir meeste stakings is salaris en bonus verwant.

Die Wet op Arbeidsverhoudinge omskryf stakings as:

Die gedeeltelike of volkome gesamentlike weiering om te werk, deur die werknemers, met die oog op die regsstelling van ‘n onderlinge belang of grief tussen werkgewer en werknemer.

Werkgewers het meestal die volgende vrae:

Mag werknemers staak?
Werknemers het die reg, in terme van die Grondwet, om te staak. ‘n Staking kan dus wettig wees in terme van die Grondwet, maar kan wel onbeskermd wees wanneer die korrekte prosedure nie gevolg word nie.

DO YOU DISPLAY THE RIGHT LEGAL POSTERS?
LAAT LWO JOU HELP!

Wat is die korrekte prosedure vir werknemers om te staak?

Die interne griewe prosedure moet eers gevolg word in die geval van ‘n dispuut in die werksplek. Indien die dispuut nie opgelos word nie, mag die dispuut verwys word na die KVBA Die kommissaris sal dan die dispuut probeer oplos deur konsiliasie. Indien die dispuut nie opgelos kan word nie of die saak nie binne 30 dae na die verwysing van die dispuut na die KVBA bemiddel is nie, kan die kommissaris ‘n sertifikaat uitreik wat werknemers toestemming gee om met ‘n staking te begin. Werknemer moet wel in alle gevalle die werkgewer in kennis stel van hulle intensies om te staak. Hierdie kennisperiode van die intensie om te staak moet ten minste 48uur beloop.

Kan werknemers ontslaan word vir deelname aan ‘n staking?

Die werkgewer kan steeds dissiplinêre stappe neem teen werknemers wie hulself skuldig maak aan wangedrag tydens ‘n staking. Voorbeelde van wangedrag sluit in intimidasie van nie-stakende werknemers, skade veroorsaak deur hul optrede, ens. Indien die werknemers nie voldoen aan die bogenoemde prosedures nie, sal die staking as onbeskermd gesien word. Werknemer wat deelneem aan ‘n onbeskermde staking kan afgedank word. Werkgewers is steeds onderhewig aan wetgewing en moet die korrekte en regverdige prosedure volg.

Hou in gedagte dat daar altyd eers ‘n dissiplinêre verhoorgehou moet word voor ‘n werknemer ontslaan kan word.

Wat gebeur as werknemers deelneem aan ‘n onbeskermde staking? Alhoewel deelname aan ‘n staking ‘n ontslagbare oortreding is, moet die werkgewer steeds die korrekte prosedure volg. Oorhandig ‘n eerste ultimatum om werknemers te verwittig dat hulle tans deelneem aan ‘n onbeskermde staking. Die ultimatum moet die volgende duidelik maak: Die werkgewer die reg het om dissiplinêr op te tree; Werknemers word ook skriftelik aangesê om terug te keer werk toe; Die gevolge indien die werknemers nie gehoor gee nie. Die volgende stap is dan finale ultimatum. Dit is belangrik om werknemers genoeg tyd te gun om te herstel. Ultimatums moet duidelik en verstaanbaar wees in ‘n taal wat werknemers verstaan. Werkgewers en werknemers word aangemoedig om te verseker dat hulle die nodige prosedures volg om geskille in die werkplek te hanteer.

As spesialiste en markleiers in die arbeidsreg veld, staan die LWO werkgewers by om hulle besigheidsrisiko aan te spreek en proaktief te bestuur.

Word vandag ‘n lid en haal die kopseer uit die nakoming van arbeidswetgewing!

VOLDOEN JOU BESIGHEID AAN ARBEIDSWETGEWING?

VIND NOU UIT.

Ons help om enige leemtes te identifiseer ten einde te verseker dat jy binne wetlike riglyne besigheid doen. Ons help om enige leemtes te identifiseer ten einde te verseker dat jy binne wetlike riglyne besigheid doen.

Arbeidswetgewing in South Africa

Arbeidswetgewing in South Africa

Arbeidswetgewing in South Africa

Arbeidswetgewing stel streng vereistes vir werkgewers Die Suid-Afrikaanse arbeidsmark word met reg as hoogs gereguleerd beskou. Hierdie siening word beaam in die Wêreld Ekonomiese Forum se Globale Medingendheidsverslag van 2017/2018 en rangeer Suid-Afrika soos volg uit 137 lande:
  • Aanstel- en afdankingspraktyke: 125/137
  • Betaling teenoor produktiwiteit: 99/137
  • Samewerking in werkgewer-werknemer verhouding: 137/137
  • Aanpasbaarheid van loonvasstelling: 132/137
  • Impak van misdaad/geweld op die doen van besigheid: 133/137
  • Impak van tuberkulose op die doen van besigheid: 132/137
  • Impak van HIV/Vigs op die doen van besigheid: 128/137
  • Kwaliteit van hoër onderwyssisteem: 114/137
  • Kwaliteit van wiskunde en wetenskap: 128/137

Oor die algemeen dui die verslag daarop dat beperkende arbeidsregulasies gesien word as een van die mees problematiese faktore by die doen van besigheid in Suid-Afrika.

DO YOU DISPLAY THE RIGHT LEGAL POSTERS?
LAAT LWO JOU HELP!

Die volgende arbeidswetgewing reguleer Suid-Afrika se arbeidsmark in die algemeen:

Die Wet op Arbeidsverhoudinge bly die belangrikste arbeidswet, wat kollektiewe regte reguleer en beskerming bied teen arbeidswanpraktyke. Dié wet reguleer ook vakbonde en werkgewersorganisasies en vestig sleutel geskilbeslegtingsagentskappe soos die Kommissie vir Versoening, Bemiddeling en Arbitrasie (KVBA) en arbeidshowe.
Die minimum statutêre vereistes waarop werkgewers en werknemers mag kontrakteer, word deur die Wet op Basiese Diensvoorwaardes bepaal en afgedwing.

Sektorale Vasstellings (indien van toepassing op jou industrie)

‘n Sektorale vasstelling reguleer die terme en voorwaardes van indiensneming in spesifieke bedryfsektore wat gedetailleerde en spesifieke regulasies vereis, waar daar geen gesentraliseerde kollektiewe bedinging is nie. Bedingingsraadooreenkomste (indien van toepassing op jou industrie)
Vakbonde en werkgewersorganisasies kan bedingingsrade vorm.
Die verpligtinge wat arbeidswetgewing aan werkgewers stel, is nie onderhandelbaar nie. Werkgewers kan ernstige boetes, en selfs tronkstraf, opgelê word deur die Departement van Arbeid in die gevalle van nie-nakoming.
Die verpligtinge wat arbeidswetgewing aan werkgewers stel, is nie onderhandelbaar nie. Werkgewers kan ernstige boetes, en selfs tronkstraf, opgelê word deur die Departement van Arbeid in die gevalle van nie-nakoming.

VOLDOEN JOU BESIGHEID AAN ARBEIDSWETGEWING?

VIND NOU UIT.

Ons help om enige leemtes te identifiseer ten einde te verseker dat jy binne wetlike riglyne besigheid doen. Ons help om enige leemtes te identifiseer ten einde te verseker dat jy binne wetlike riglyne besigheid doen.

Proeftydperk: mites, moet’s en moenie’s

Proeftydperk: mites, moet’s en moenie’s

Proeftydperk: mites, moet’s en moenie’s

‘n Dienskontrak is noodsaaklik om arbeidsverhoudinge te bestuur. ‘n Dienskontrak is noodsaaklik om arbeidsverhoudinge te bestuur. Dit vorm die basis van die verhouding tussen die werkgewer en die werknemer. Dit vervat die bepalings en voorwaardes soos ooreengekom tussen die partye en reguleer hul verhouding ‘n Dienskontrak varvat die reëls en verantwoordelikhede wat beide die werkgewer en die werknemer moet nakom. Werkgewers kan proaktiewe klousules in die dienskontrak insluit, soos ‘n proeftydperk, om moontlike toekomstige geskille uit te skakel.

Doel van ‘n proeftydperk

Die Wet op Arbeidsverhoudinge se Goeie Praktykkode maak voorsiening vir ‘n proeftydperk. Die doel van ‘n proeftydperk is dat die werkgewer moet bepaal of die werknemer se prestasie aan die vereiste standaarde voldoen. Die lengte van die proeftydperk sal afhang van die aard van die pos. Dus, hoe meer kompleks die werk in die spesifieke pos is, hoe langer kan die proeftydperk wees Die werkgewer kan nooit net ‘n werknemer se dienste beëindig nie Dit geld ook vir ‘n werknemer op ‘n proeftydperk war nie voldoen aan die vereiste standaarde nie. Waar die werkgewer nie behoorlike prosedure gevolg het vir die ontsalg van ‘n werknemer nie, kan ‘n werknemer die onbillike ontslag na die KVBA verwys.

DO YOU DISPLAY THE RIGHT LEGAL POSTERS?
LAAT LWO JOU HELP!

Wat moet ek as die werkgewer weet?

Werkgewers moet daarop let dat die gebruik van vaste termyndienskontrakte vir die doeleindes van ‘n proeftydperk beoordeling as onbillike arbeidspraktyk kwalifiseer. Beëindiging van die kontrak na voltooiing van die vaste termyn, kan as onbillike ontsalg beskou word. Werkgewers moet duidelik verstaan dat om ‘n permanente indiensname te verbloem was ‘n vaste termyndienskontrak, onwettig is en vermy moet word.

Die werkgewer het sekere wetlike verpligtinge wanneer ‘n werknemer op proeftydperk geplaas word. Ons beveel aan dat die werkgewer al hierdie verpligtinge skriftelik in die werknemer se dienskontrak uiteensit. Die werkgewer moet dit ook aan die werknemer verduidelik.

maak dit duidelik dat die werknemer op ‘n proeftydperk is;

  • verduidelik die lengte van die proeftydperk;
  • verduidelik die lengte van die proeftydperk;
  • stel redelike prestasiestandaarde;
  • spesifiseer en verduidelik aan die werknemer die vereiste prestasiestandaarde;
  • evalueer en monitor die werknemer se prestasie gereeld teeen die gestelde prestasiestandaarde;
  • die werknemer moet in kennis gestel word van prestasie tekortkominge;
  • gee die werknemer die geleentheid om meer inligting aan te bied en die situasie vanuit sy/haar standpunt te verduidelik;
  • ondersteun, lei, gee raad en bied opleiding vir die werknemer waar nodig;
  • volg die korrekte dissiplinêre prosedure of swak werksprestasieprosedure, afhangende van die omstandighede.

Swak werksprestasie

Swak werksprestasie word toenemend as ‘n uitdaging in die werksplek gesien. Dit verwys na ‘n werknemer wat nie die werkgewer se standaarde met verwysing tot werksprestasie bereik en handhaaf ten opsigte van kwaliteit en kwantiteit nie. Arbeidswetgewing bevat duidelike riglyne oor hoe werkgewers swak werksprestasie moet hanteer. Alle dienskontrakte impliseer dat die werknemer onderneem om te presteer volgens redelike, wettige en haalbare werksprestasiestandaarde wat deur die werkgewer gestel is. Indien die werknemer in hierdie plig misluk, ten spyte van hulp om vereiste standaarde te bereik, kan hy/sy as onbevoeg verklaar word en die werkgewer het die reg om die werknemer te ontslaan. Dit is belangrik om daarop te let dat die werkgewer onder geen omstandighede ‘n werknemer kan ontslaan sonder om die korrekte prosedure te volg nie. Alle ontslag moet prosedureel en substantief regverdig wees.

VOLDOEN JOU BESIGHEID AAN ARBEIDSWETGEWING?

VIND NOU UIT.

Ons help om enige leemtes te identifiseer ten einde te verseker dat jy binne wetlike riglyne besigheid doen. Ons help om enige leemtes te identifiseer ten einde te verseker dat jy binne wetlike riglyne besigheid doen.

Dissiplinêre verhoor: werkgewers moet hierdie stappe volg

Dissiplinêre verhoor: werkgewers moet hierdie stappe volg

Dissiplinêre verhoor: werkgewers moet hierdie stappe volg

Every business has rules for the workplace. hen these rules are broken and the misconduct is serious, the employer can proceed with a disciplinary hearing – but how, and what are the correct steps to follow? South Africa’s labour market is highly regulated, which makes it crucial (and challenging) for employers to comply with labour law. Non-compliance holds a serious business risk for every employer. This risk is often underestimated and left unaddressed, which can have a huge financial impact that could have been avoided.

Any labour dispute is also very disruptive to the workplace with regards to workload and general harmony among employees and/or management. Clear rules and procedures in the workplace on the other hand, creates order which leads to an environment receptive to growth.

Employers have many rights in the workplace, including the right to:

  • establish a fixed standard in terms of quality and quantity
  • implement rules in the workplace
  • apply discipline when these rules are broken

A disciplinary code is vital to ensure that there are clear rules and procedures in the workplace for employees to follow. When these rules are not followed, the employer can apply progressive discipline (in the form of warnings). In cases of severe misconduct, the employer can proceed directly to a disciplinary hearing.

Why must the employer hold a disciplinary hearing?

Holding a disciplinary hearing ensures two things: that a fair procedure is followed and that there is substantive reason to dismiss the employee. Preparing for a disciplinary hearing is crucial. Employers must focus on preparing thoroughly for all disciplinary hearings. The employer must also take note to give the employee the opportunity to present his case and to call witnesses. Preparation is crucial. Werkgewers moet daarop fokus om deeglik voor te berei vir alle dissiplinêre verhore. The employer must also take note to give the employee the opportunity to present his case and to call witnesses.
HOLDING A DISCIPLINARY HEARING?
LAAT LWO JOU HELP!

Steps to follow during a disciplinary hearing:

  • Issue the employee with a notice to attend a disciplinary hearing:

    On the notice the employer must state the date, time and place where the hearing will take place. The notice must also contain a detailed description of the charges brought against the employee, including the date, time and description of the incident(s). Werkgewers word aangeraai om die werknemer ten minste 48 uur kennis (uitgesluit naweke en openbare vakansiedae) van die verhoor te gee ten einde die werknemer genoegsame tyd te gee om vir die verhoor voor te berei.

  • Have the hearing on the proposed date and time:
    Even if the employee doesn’t show up for the hearing, the hearing must still take place (in absentia) and the employer can proceed to present evidence to the chairperson. The chairperson will determine if the employee had sufficient notice of the hearing and whether the employee is absent with a valid reason or not. If the employee does have a valid reason for being absent, the chairperson may postpone the matter.

  • During the hearing the chairperson will ask the employee to plead guilty or not guilty to the charges brought against him:
    The employer presents his case by presenting evidence and calling witnesses. Die werknemer het daarna die geleentheid om die werkgewer se getuies onder kruisverhoor te plaas, waarna die werknemer die geleentheid het om sy saak te stel en getuies te roep. Daarna het die werkgewer weer geleentheid om die werknemer se bewyse en getuies te kruisondervra. Aan die einde van die verhoor kan beide partye slotargumente lewer.
  • The chairperson must make a finding of guilty or not guilty:
    After making closing arguments, the employer will be asked to present aggravating factors and the employee mitigating factors. Dissiplinêre ondersoek Indien die voorsittende beampte bepaal dat ontslag die geskikte sanksie is, word die werknemer met onmiddellike effek afgedank.

Disciplinary process: formal or informal?

A disciplinary hearing can be formal or informal, but it is essential that the employer can prove that the hearing was held. Therefore, we advise employers to have a formal hearing as the employer can then ensure that all the paperwork is in order if the matter proceeds to the Commission for Conciliation, Mediation and Arbitration (CCMA).

The chairperson of the hearing should be an objective and impartial third party to the matter, preferably with knowledge of labour law. Employers should take note that the chairperson is not responsible to prove the employer’s case and cannot assist to prove the employee’s guilt (what is the chairperson’s role?). It is important to be able to prove at the CCMA that the chairperson wasn’t bias.

VOLDOEN JOU BESIGHEID AAN ARBEIDSWETGEWING?

VIND NOU UIT.

Ons help om enige leemtes te identifiseer ten einde te verseker dat jy binne wetlike riglyne besigheid doen. Ons help om enige leemtes te identifiseer ten einde te verseker dat jy binne wetlike riglyne besigheid doen.